En trött en...

Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Hej Emelie! :)



JA försäkringskassan är inte roliga att ha att göra med. Det är sällan man tar sig ur en tvist med dom utan problem har jag erfarenhet av. Jag skickade in mitt moderskapsintyg tidigt i JUNI 2010.. Så ja.. katastrof att det tog så lång tid och att de bråkade så mycket. De glömde skicka papper bland annat. Och jag som är i denna processen första gången hade ju ingen aning om vad som behövdes fyllas i och allt detta. Så ja, service är inte deras starkaste sida. Jag hoppas ni kommer smärtfritt ur detta och att det rullar på bättre för er! :)



Hur har det gått med ert kök? Börjar ni få ordning på de där hemska köksluckorna? ;) haha



Kram

2011-02-22 | 21:17:50 ♥ http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/
Madeleine - Mamma till Lova

Ja gud, vist ser den helt underbar ut!! Nästan så jag önskar att jag var gravid igen, tänk så sköööön! haha :D Kram!

2011-02-23 | 11:06:21 ♥ http://madeleines.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback